Top banner 1

Kalendar Undian & Kaji Selidik (e - Participant)

POLISI E-PENYERTAAN

Dasar e-Penyertaan ini bertujuan untuk memulakan budaya dan amalan e-penyertaan demi meningkatkan ketelusan dan penyertaan awam dalam mempertingkatkan mutu perkhidmatan Jabatan Kebajikan Masyarakat (JKM). JKM sentiasa mengiktiraf penglibatan awam bagi membolehkan Jabatan untuk meneroka perspektif yang lebih luas, sumber maklumat, dan penyelesaian yang berpotensi untuk meningkatkan keputusan dan perkhidmatan. Ia juga menyediakan asas bagi hubungan produktif, dialog dan perbincangan yang lebih baik, dan tadbir urus yang teratur.




No
Status
Tajuk
Tarikh Aktiviti
Tiada keputusan dijumpai

Paparan 1 - 1 daripada 1 keputusan.
No
Status
Tajuk
Tarikh Aktiviti
1Buka  Adakah anda tahu, Jabatan Kebajikan Masyarakat boleh mengambil tindakan penguatkuasaan ke atas pengoperasian Pusat Jagaan dan Taman Asuhan Kanak-Kanak yang tidak berdaftar?  01/01/2020 - 31/01/2020