Top banner 1

Kalendar Undian & Kaji Selidik (e - Participant)

POLISI E-PENYERTAAN

Dasar e-Penyertaan ini bertujuan untuk memulakan budaya dan amalan e-penyertaan demi meningkatkan ketelusan dan penyertaan awam dalam mempertingkatkan mutu perkhidmatan Jabatan Kebajikan Masyarakat (JKM). JKM sentiasa mengiktiraf penglibatan awam bagi membolehkan Jabatan untuk meneroka perspektif yang lebih luas, sumber maklumat, dan penyelesaian yang berpotensi untuk meningkatkan keputusan dan perkhidmatan. Ia juga menyediakan asas bagi hubungan produktif, dialog dan perbincangan yang lebih baik, dan tadbir urus yang teratur.




No
Status
Tajuk
Tarikh Aktiviti
Tiada keputusan dijumpai

Paparan 1 - 3 daripada 3 keputusan.
No
Status
Tajuk
Tarikh Aktiviti
1Buka  Adakah anda tahu, JKM mempunyai produk jualan dengan jenama PROWELL yang dihasilkan oleh pelatih Orang Kurang Upaya (OKU) dari Pusat Pemulihan Dalam Komuniti (PDK), penghuni institusi kebajikan serta penerima bantuan Geran Pelancaran di bawah JKM?  01/04/2020 - 29/04/2020 
2Tutup  Adakah anda tahu, JKM dengan kerjasama Badan Bukan Kerajaan (NGO) telah menyediakan Pusat Kehidupan Berdikari (Independent Living Centre) kepada golongan OKU?  09/03/2020 - 31/03/2020 
3Tutup  Adakah anda tahu, Jabatan Kebajikan Masyarakat boleh mengambil tindakan penguatkuasaan ke atas pengoperasian Pusat Jagaan dan Taman Asuhan Kanak-Kanak yang tidak berdaftar?  01/01/2020 - 31/01/2020